sevgili evren bu adamı istiyorum! vol. 2.0


heyo! listemi güncelledim. yaş ilerledikçe liste uzuyormuş onu gördüm. baştan gelen ps: okuma, şişersin! asjsdlkjsdflsdf :D
  • her şeyden önce "heves", "aşk" ve "sevgi" arasındaki farkı bilmeli. tez canlı olmamalı, ısrarcı ve arsız olmamalı. biraz daha utangaç erkekler daha sempatik geliyor artık. varsın daha yavaş olsun, tabakhaneye bok mu yetiştireceğiz!
  • aceleci olmamalı ama umursamaz da olmamalı. timing önemli.
  • güven vermeli!
  • fiziksel özellikler -evet, şüphesiz hepimiz için çok önemli- ama o fiziksel özelliklerin ardında emek verilerek ter, göz yaşı, kahkaha, hüzün, mutluluk, sevinç, uykusuz geceler, sinir krizleri, belki binlerce sayfa, yüzlerce film, şehirler, insanlar, sevgililer, ana-baba bir sürü şey var. onları da görebilmeli, daha önemlisi görmeye muvaffak olmalı ve bunu istemeli.
  • kendisinin farkında olmalı. 
  • kendine güvenmeli ve kendini sevmeli. (kendine aşık erkekler kategori dışıdır.)
  • dişler ve gülümseme çok önemli. ben karşımdaki adamın en çok gülüşünü sevmeyi seviyorum.
  • uzun boylu erkekler biraz daha avantajlı olmakla birlikte, boyunun çok önemi olmadığını düşünüyorum artık. ama evin içinde bir king kong'la yaşamak istememe hissim bakî! zarif ve uzun boylu birine eyvallah ama gerçekten insan irisi tipler, ı-ıh! hiç şansı yok onların benimle. korkuyor ve dahası rahatsız hissediyorum. (olası bir tartışmada aşağıdan tavuk gibi gıdaklarken bulmak istemiyorum kendimi. net!)
  • şişko ya da zayıf olmamalı. hımbıl ya da çok atletik de olmamalı. kararında, dengeli ve en önemlisi zarif olmalı. çok yakışıklı erkekler zaten bana bakmıyor, ben de onları talep etmiyorum zaten, pratikte böyle bi sorun yok :P
  • elleri ve ayakları düzgün, parmakları dar ve uzun olmalı. topukları pembe, tırnakları kısa kesilmiş ve genetik olarak düzgün biçimli. ayakları ayakkabının şeklini bozmamalı, kıstas budur benim için.
  • hacı her şeyi geçerim ama insanın seçtiği ayakkabı, kişiliği, zevkleri ve gelişmişliği hakkında çok şey söylüyor, çok önemli. ayakkabısını beğenmeliyim. ilk buluşmada ayakkabı her şeyin içine sıçabilir yani. o derece.
  • aksesuar olarak saat, gözlük ve dahi kol düğmesi bile takabilir -gerektiğinde-, onun dışında belki küpe, limit:1 (bir) -ama sıcak bakmıyorum. zamanı gelince nişan yüzüğü filan -muhakkak- takmalı tabii.
  • kılık kıyafetine özen göstermeli ama o özeni çok abartmamalı. şimdi dürüst olmak gerekirse seviyorum moda dergilerinden fırlamış gibi gezen tipleri ama olmam onlarla. netleşelim kırlent aramıyorum, sevgili arıyorum.
  • zevkli giyinmeli. tarzlarımız kendiliğinden birbirine benzerse güzel olur. 
  • sadece dış görünüşe takılı -hem kendisi hem birlikte olduğu kadın için- boş beleş herifler bana uzak olsun. 
  • arkadaşları olsun, çok yalnız bir insan biraz korkutucu. ama ortam orospusu da olmasın, kıskanırım. 
  • dövme filan olmazsa iyi olur varsa da abartmamış olsun. ama olmayanı daha makbul. yarın öbür gün bi de ana-baba karşısına çıkarma ihtimali var. 
  • dindar olmamalı. hatta mümkünse inançsızından alayım.
  • ailesi dindar/değil fark etmez ama aile bağları çok güçlü olmamalı. ana kuzusu erkeklere katlanamıyorum başta babam olmak üzere. anne etkisinden sıyrılamayan erkeğin kişiliği gelişmiyor, net!
  • okur-anlar olmalı. yazar olmasına gerek yok. yazdığını sanan bi tip kati surette istemiyorum. var öyle modeller, baya. eskiden onlara beyoğlu civarında sıkça rastlanırdı.
  • politik olmalı ve anlamalı. kriter siyasetle politika arasındaki farkı tanımlayabilmesinden geçiyor.
  • ayakları yere sağlam basmalı. aptal puma olmamalı.
  • ben artık hayatımı idare ettirebilecek kadar kazanıyorum. hayatını idame ettirebilecek kadar kazanması önemli, kendisinden çok kazanan kadına bozulmuyorsa buyursun gelsin. 
  • en az benim kadar iyi bir eğitim almış olmalı. okul konusunda hala takıntılıyım. istanbul fikfik özel üniversitesi. hiç oluru yok. anadolu'nun teşnesi üniversitesinin de. düşünsene; -aa sen nerdensin, diyorsun. yanıt: "ıbdıllah gil inivirstisi" olduuuu! kib! bye!
  • düzgün türkçe konuşmalı, (türkçe anadiliyse tabii ;) aksansız ve anlamlı. ikinci bir dili iyi/çok iyi bilmeli. hatta gönül ister ki başka bir dilin "native speaker"ı olsun. (son gelişmeler ışığında gönül en çok bunu istiyor hocam! öyle.)
  • güzel kokmalı, günlük duş almalı. ama her şeyden önce teninin kokusuna bayılmalıyım. çok önemli. en önemlisi belki.
  • eğlenceli olmalı ama beni de sirk sanmamalı. gülmeli, kendi kendine yetebilmeli, sakin ve daha da önemlisi "stabil" bi insan olmalı. 
  • kendiliğinden uyum sağlama becerisi olmalı. 
  • çatal bıçak kullanmayı, yemek-sofra adabını bilmeli. adab-ı muaşerete uygun, döküp saçmadan, acele etmeden, saçmalamadan, o habitatın bir parçası olarak! 
  • kasıntı olmamalı. (ay bayılazak gibi oluyorum düşündükçe..)
  • spor yapmalı, erkekte sıkı top gibi popo ve geniş omuz, az pazulu kol seviyorum. (postu bitirdikten sonra mastürbasyon yapıcam galiba ;) kas torbası löp et beyinlileri sevmiyorum. dağa filan da tırmanmasa iyi olur. 
  • kedi seven ve straight erkekleri seviyorum! onlar benim bebeklerim :D kedi sevmesi obligatory, evde kedi var. bi de kedinin bizi sevişirken izlemesinden de rahatsız olmamalı :D lkjaldkjsldjks
  • dinlemeyi bilmeli. her boku çok bilen erkeklere katlanamıyorum. bilsin tabii bilmesin demiyorum ama "yanlışın var" falan gibi laflar bir adamı baltayla ortadan ikiye bölme sebebi benim için. (evet vikingleri izliyorum.)
  • bir ilişki için ortak noktalar çok önemli. benzer hayat perspektifi çok önemli. bir de karşısındakinin fikrine kulak veren, önemseyen, birlikte olduğu kadını zeki, komik filan bulan erkek çok önemli. özetle beni zeki ve komik bulan bir adam istiyorum. benim kötü espirilerime birlikte gülmek zorundayız ama onunkilere gülmek konusunda söz veremem! :D
  • işime -ona sormadıysam fikrini- karışmamalı. ne giydiğime, nerede kiminle olduğuma, ne yaptığıma... bilgi alma hakkı tabii var. ufak tefek kıskançlıklar da olsun ama çok ufak tefek. çok çok ufak. sevişirken heyecan katıcak kadar. 
  • güven vermeli. verdikçe karşılığını alacağından endişesi olmamalı. hem insanlara hem bana. her anlamda sözüne, kişiliğine güvenilebilir bir insan olmalı. en önemli ikinci şey. hayalkırıklığına uğramaktan çok sıkıldım ve yoruldum. sırf tekrar örselenmeyi göze alamadığımdan çoook uzun süredir yalnızım.
  • karşısındaki insanların zekasını küçümsemeyecek kadar zeki bir insan olmalı. 
  • kel erkek konusu. üzmek istemem ama "libido killer" benim için. istisnai durumlar olabilir ama ben hep sevişirken saçlarını tutup çekebildiğim de bi adam hayal ediyorum, niye bilmem. göğüs, kolların ve bacakların diz/dirsekten alt kısmında kıl ok. ellerde olmasa çok sevinirim, evet. özetle kıllı erkek sevmiyorum.
  • bi de -kendim kara kafalı bi insan olmakla birlikte- kara kafalı erkek sevmiyorum. açık renkli erkek görünce gözüm gönlüm ferahlıyor. ama tabii bonus bu. olsa iyi olur.
  • vücut temizliği konusunda hassas olmalı. günlük duş, diş fırçalama, diş ipi kullanımı tamam olmalı. saçına belki çok çok az jöle sürebilir, after shave filan kullansın. hatta -tamam izin veriyorum- ara sıra benim nemlendiricilerimden bile aşırabilir.
  • geçmişe güzel bir sünger çekmiş olmalı. ben çektim. lütfen.
  • temiz olmalı, pasaklı olmamalı, kendi başına yaşıyorsa temiz ve kısmen düzenli bir yaşam alanı olmalı. 
  • 28-39 aralığında olmalı yaşı. "tek başına" yaşaması -aile ya da arkadaşlarıyla değil- tercih nedeni.
  • cömert olmalı. savurgan ya da pinti değil, cömert. tutumlu olmayı da bilmesi gerekiyor. harcamalar konusunda çok titizlenen insana da çok yüklenici olana da tahammül edemiyorum. bi taraftan da bi almanla görüşüyorum, kafam çok karışık.
  • "sosyal medyayı zaman geçirmek, eğlenmek öğrenmek için kullanmalı. sağlıksız kadın erkek ilişkileri yahut sosyal ilişkiler kurmak için değil. internet=kaybedenler kulübü!" böyle yazmışım ama bu konuda fikrim yüzde 100 değişti. neden olmasın çizgisindeyim. ama bağımlılık kısmı farklı tabii.
  • "yeni şeyler denemeden duramıyorum" diyen bir reformist değilse de yeni bir şeyler denemeye açık olmalı "her anlamda" ;) ama çok hassas, kıldan ince kılıçtan keskin dengeleri var yenilik mevzunun, ona göre. 
  • bi adamda en çok duymayı sevdiğim şey "sen nasıl istersen!" hele "whatever you like" diyen bi erkekten daha seksisi yok. net! (diğer çok önemli de bu.)
  • çocukları sevsin. ama sağda solda gördüğü çocuklara "temas" etmesin, ellemesin. en bi sinir olduğum şey. bi de ben çocuk sevmediğim için beni yargılamasın, kafasını kırdırmasın.
  • net ve dürüst olmalı. öküz ve unpredictible erkeklerden gına geldi. nazik bi şekilde hoşuna giden ve gitmeyen her şeyi söyleyebilmeli.
  • sadakat önemli. 
  • elimi sıkı sıkı tutabilmeli. (fiilen ve mecazen söylüyorum.)
  • kadın erkek ilişkileri konusunda hamam böcekleri gibi olmamalı. ah tamam şu yönde gidiyor derken anlayamadığım bi şekilde yön değiştiren erkeklere ayar oluyor, onları üstlerine basarak ezmek zorunda kalıyorum!
  • karşısındaki kadının -yani benim- hislerini önemseyen, seks dahil olmak üzere herhangi bir konuda yalvaran, ısrar eden ya da baskı yapan erkek. sıfır. siktir git şimdi. 
  • sanatsal aktiviteleri sevmeli. her anlamda gelişmiş ve inceltilmiş zevkleri olmalı. pseudo-intellectual'a geçit vermem. "kahve-kitaplar" filan diye tatava yapan adamın ağzının ortasına kürekle vururum. okka!
  • kendini abartan erkek. bi siktirip gider misin? yani tamam çiftleşme dansı yapıyorsun anlıyor ve çabanı takdir ediyorum güzel kardeşim ama bokunu çıkarma.
  • flört, tanışma vs başlangıç aşamalarında çok agresif erkek. telefon numarası isteyen erkek. (bir kadının kendiliğinden telefon numarası vermesi zor, biliyorum ama sen ver arkadaşım ve kızın aramasını bekle! o da hoşlandıysa en azından bi whatsapp mesajı gönderir.) baştan üstünü çiziyorum.
  • dengeli bir insan olmalı. benim dengeme kastı olmamalı. 
  • kendinden başkasını sevebilen biri olmalı. sevgisini gösterebilen biri olmalı. sürekli söylemesine gerek yok, değer verdiğini ufak tefek şeylerde görmem yeter.
  • tamamen ilgisiz de olmamalı.
  • karizma önemli.
  • bir tarzı olmalı. sindirmiş, bütünleşmiş. yaptığı hiçbir şey sırıtmamalı.
  • kendi işini kendi becerebilmeli. 
  • açgözlü olmamalı. her anlamda.
  • çalışkan olmalı, işkolik de olabilir tamam. ama yüzünü göremediğim biriyle ne kadar yürür bilmiyorum. 
  • yatakta iyi olmalı. ama bu biraz karşılıklı cinsel çekim meselesi. fantezi dünyası geniş olabilir ama beni aşmasın. 
  • kıskandırmak için saçma sapan şeyler yapmamalı. böyle zırvalar ancak güven kaybettirir başka bir işe de yaramaz. 
  • sorumluluk sahibi olmalı. dahası sorumluluk almaya da hazır olmalı. her anlamda. ben de sorumluluk sorumluluk diye ölmüyorum ama hayatta öyle anlar vardır ki hiç istemesen de küt diye sırtına bırakıverir yeni yeni yükleri, o zaman toz olup gidecek bir adamı da istemem. 

Comments

Popular Posts