Ocak 15, 2017

başka cehenneme ne hacet!



hasta oldum :(

boğazım ağrıyor ve bademciklerim şişti. yatıyorum. yani dün bütün gün yattım. sabah 6'da gözümü açtım. anlamsız bir gülümseme yüzümde. yazışmalarımızı okuyorum filan. fotoğraflarına bakıyorum. baktıkça, okudukça daha çok hoşuma gidiyor.

uyuyakalıyorum tekrar başka şeyler okurken. gözümü bir açıyorum, yeni fotoğrafıma şirin ötesi ve saçma bi yorum bırakmış.

sonra facebook'ta aşağı doğru kaydırırken sur'da özel harekatın taciz ettiği 9-10 yaşlarındaki kız çocuğunu görüyorum. ilk görüşüm değil şüphesiz ama içimin cız etmesine engel olmuyor. hissettiğim mutluluk için kendimi inanılmaz suçlu ve utanç içinde hissedip ağlamaya başlıyorum.

derin derin nefes alarak bilgisayarın başına oturuyorum. sonrası bunlar işte..

öyle bir cehennem yarattılar ki bi başkasına ihtiyacımız kalmadı.

sevgiler
jk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder