Aralık 29, 2016

yeni yıla yeni bir şehirde!

why I don't go with it then!

dün akşam thy'nin türkiye içinde ve dışında ahl'ye olan 23 seferini yılbaşına kadar iptal ettiğini öğrenince aldı beni bir endişe. allam dedim, gelemeyecek bu çocuk. hayır geçen sene de amerikalıyı gönderememiştim, havaalanında saatlerce bekledikten sonra geri dönmek zorunda kalmıştık. allam ne new year's eve'miş, hep gözüm yollarda.

neyse..
bir mesaj gönderdim, thy'de sefer iptalleri var, belki kendi uçuşunu check etmek istersin, filan gibisinden..

benim bu whatsapp'taki mavi tik'e ve last seen'e alerjim var. asırlardır kapalı. ama özellikle son günlerde mesajlarıma jet hızıyla yanıt veren sevgili tinder arkadaşıma dün gönderdiğim mesaj bir türlü gitmedi. sonra bütün gece gitmedi. hatta bir ara kedilerin koşturmacasına uyandığımda saat 3-4 sularıydı hâlâ gitmemişti. dönüş yolunda mı, yoksa seks turizminin çok popüler olduğu o tropik ülkede icraat peşinde mi, yoksa iki gün önce bana söylediği üzere telefonunu kapattı ve yazıyor mu, bilemedim. dert de etmedim. sonra sabah 7 gibi uyandım. 10 dakikadan kısa bir süre içinde bana kaldığı yerden bir foto gönderip haftaya geleceğini söyledi. anladım ki burada sabah olmasını beklemiş yanıtlamak için.. tabii bu da bendeki olumlu imajını pekiştiren bir etmen oldu. çok tatlı. sabırsızlanıyorum biraraya gelmek için. <3 (lütfen bunda da bi saçmalık olmasın, lütfen sevgili evren.. çünkü bu çocuk benim kavgalara sebep olan kriterlerimin büyük bölümünü karşılıyor, biliyorum, lütfen bana bunu yapma!)

ben de o gazla yılbaşını istanbul'da kutlamamaya karar verdim. öyle ya da böyle en fazla 2 yıl içinde bu şehirden taşınacağım, bu hedefi geçen yıl koymuştum kendime hatırlarsanız. o günden beridir de zaten istanbul'da artık bir turist gibiyim. o yüzden yeni bir yıla da burada girmenin bir anlamı olmaz, diye düşünerek bolu'da yaşayan bir arkadaşıma kabul ederse oraya gitmek istediğimi söyledim, ses verince de gidiş dönüş biletlerimi hemen aldım.

böyle işte..

ps: dünkü gerilim dolu halimden eser yok. hatta bir karar aldım, önce irlandalıyla görüşücem. hatta tipini beğenirsem yatabilirim bile. :D

ps II: size ekserinizden daha cool olduğumu söylemiştim di mi? ;)

sevgiler
jk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder