up and down and up and down and up and down!


oğlum kim diyo lan "ilişkinin en tatlı dönemi o heyecanlı başlangıç evresi" diye? kim çıkarıyor böyle antin kuntin şeyleri? sakın ola yanımda yöremde böyle abidik gubidik bi laf etmeyin, kürekle vururum ağzınızın ortasına, uf olursunuz. gözümü telefondan alamıyorum. sürekli değişen bir ruh hali içindeyim. bi an süper hissediyorum. heh, bak şimdi dünyayı yörüngesinden oynatıcam hissi geliyor, yarım saat sonra içime bi sıkıntı çöküyor, paranoyakça "ulan acaba bi yerlerde bomba filan mı patladı" diye sıkıntı içinde twitter'a boş gözlerle bakarken buluyorum kendimi.

ne enteresan insanlarsınız ya. ne biçim hayat bu yavrum evladım, sapık mısınız lan? bunu mu seviyorsunuz? allaam şu anda kaburgalarımı açıp içine baksam iç organlarımı kurtlanmış bulabilirim, öyle bir garip ruh halindeyim. bana mı acaba böyle oldu, diye düşünmeden edemiyorum. ama neden olsun ki! sonuçta ben genel itibarıyla ekserinizden daha cool ve umursamaz bir insan olduğumu biliyorum. eğer ben böyleysem aklımda bazı tipler var, onların böyle zamanlarda evde histeri krizi filan geçirdiklerini düşünüyorum.

sakın ola, kimse bana ilişkinin o eski helecanı kalmadı, mik mik filan demesin! ciddiyim. beni akıl sağlınızdan şüphe ettirmeyin.

ilişkinin en güzel zamanı aynı battaniyenin altında oturup sosyal medyada arkadaşlarla goygoy aşamasına geçtiğin, twitter'a baktığın, akşam yemeğini dışardan mı söylesek yoksa yapsak mı, diye tembellikte zirve yaptığın (telefonum çaldı, koltukta sıçradım -_-), bütün bu gerilimlerin uzak bir hayale dönüştüğü zamanlarıdır. itiraz istemiyorum, dağılabilirsiniz!

sevgiler
jk

ps: telefonumu tuvalete atıp üstüne sifonu çekmem an meselesi!
ps II: ya da koşarak savcılığa gidip "kasten adam öldürmeye teşebbüs" suçlamasıyla dilekçe de verebilirim. her şey mümkün şu anda.
ps III: resmen bir iltifat yaşam kalitemi dibe çekti. o da nerden bilicek tabii, iltifat filan alerji yapıyor bende.



Comments

Popular Posts