online dating app ile sınavım


dünyanın en tuhaf şeyi oldu. bir akşam tinder'dan öylesine konuştuğum biriyle bir etkinlikte burun buruna geldim. officialy ölüyorum sandım gerginlikten. ne alaka? neredeyse 20 milyon insanın yaşadığı bir şehirde bunun olabilme ihtimali lotonun çıkabilme ihtimali kadardı galiba ve oldu. selam filan vermedik birbirimize ve ben buharlaşıp uçmak istedim. insan hazırlıklı olmayınca özel alanına saldırı varmış gibi hissediyor. yalnız karşılaştığımızda beden dilinden onun da biraz utandığını fark etmem, rahatlatıcı oldu.

bu arada ismini bile hatırlayamadım, yanımdaki arkadaşıma kısa bir özet geçtim ama o da ikna olmuyor ismini hatırlamayışım nedeniyle. halbuki sadece bir hafta içinde 20'den fazla insanla tanışıp yazıştığımı bilse ikna olurdu, neyse ki sonra açıp gösterdim. yurdum insanı böyle durumlarda çok enteresan olabiliyor.

brit'i bilmem de meslektaş ve ortak arkadaşımızın olduğu bir almanla tanıştım, şu anda x-mas nedeniyle istanbul dışında lakin hiç alman gibi değil, daha konuşkan, brit gibi sululukları da yok. bence enerjimiz tuttu, dönmesini bekliyorum ben davet edicem dışarı. wu-hu! bazen inanılmaz target oriented olabiliyorum. şu anda olduğu gibi.

tinder'da ayrıca bir rum, bir amerikalı, iki türk, bir alman ve bi londralıyla daha konuşuyorum. şimdilik içlerinden ikisiyle görüşmeyi düşünüyorum. bakalım gelişmeleri aktarırım.

sevgiler
jk





Comments

  1. Daha önceki başlık *why dont i go on a date with turkish guys*,şimdikinin içeriği ise *tinder'da ayrıca bir rum, bir amerikalı, İKİ TÜRK, bir alman ve bi londralıyla daha konuşuyorum*.
    Kadınları seviyorum,söyledikleri şeylerle yaptıkları şeyler arasında 180 derece fark olunca,gayet öngörülebilir oluyorlar.
    Söylediğini yapmak mı? tabi ki hayır!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( görüşcem demedim ki, konuşamaz mıyım? üstelik date'e gidicemi ne biliyorsun belki sadece yatıp bir daha görüşmeyeceğim?!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts