I need you to run to me lover!


geçen gece rüyamda gördüm aslında sürekli rüyamda görüyorum çünkü kafam onunla fazlasıyla meşgul ve gece uyumadan da google'da medeni durumuna ilişkin bir şey bulabilir miyim, diye baya detaylı bir araştırmaya girişmiştim saatler boyu.

neyse..

rüyamda bir düğündeyim. öyle şatafatlı bir şey değil ama evleniyorum, benim evlenen yani. üstümde böyle beyaz bir elbise var, bildiğimiz gelinliklere hiç benzemiyor beyaz, uzun, düz bir elbise. benimki karşımda duruyor, yine çok cool. çok tatlı filan diye düşünürken, ağlamaya başlıyorum birden. bizim berlin gang'i de orada. koşarak ve ağlayarak onların yanına gidiyorum. çok çaresizim ve kimse beni sallamıyor. hıçkırıklar arasında "ben bu adamı tanımıyordum ki. sadece yatmak istiyordum, kim bu adam onu bile bilmiyorum. ay niye evlendik ki biz. daha önce sadece birkaç kez görmüştüm" filan diyorum. ama kalbim sıkışıyor. ay hıçkırırken uyandım, bi baktım aa gerçekten ağlıyorum! (bu olay son zamanlarda evlilik konusunda gördüğüm baskının da etkisiyle oldu sanıyorum çünkü ne zaman evlilik muhabbeti olsa ve mecburen konu kapansın diye "hayırlısı, kısmet bu işler" filan diye yuvarlak laflar edip geçiştirsem, gece kabus görüyorum ve evlenmek istemiyorum diye ağlayarak uyanıyorum.)

baya psikolojim bozuk bence benim. :))

bunu anlattığım bir erkek arkadaşımla aramızda geyiğini yapıp gülerken bana tam olarak şu mesajı gönderdi: "süpersin ya gerçekten adam seni tanısa tüm karılarını boşar, ateist olup seninle evlenir ve senin soyadını alır." hahahah :)) (bu arada mısır asıllı ya ırkçılığımızı da yapıyoruz, adamın dört karısı kafadan cepte)

ahhh çok çaresizim.

görüşmeye giderken artık son kozumu oynamaya karar verdim. göğüs dekolteli, beyaz marilyn monroe elbisemi giyeceğim.

sevgiler
jk


Comments

Popular Posts