Ağustos 09, 2015

let's move somewhere away from istanbul!


bir tek nokta dışında kaçış planım netleşti. bana şans dileyin..

bu yılı bi şekilde -detaylar bende ve yakın arkadaşlarımda- atlatıp bahar döneminde çeşitli burslara ve master programlarına başvuruyor ve umuyorum ki önümüzdeki yıl bu zamanlar valiz topluyor oluyorum.

zaten avrupadaki tüm programlar haziran temmuz gibi açıklanmış oluyor sanırım. o da olmazsa önümüzdeki yıl kasıma kadar ABD'ye başvuruyorum. amerikalı akademisyen arkadaşımın anlattıkları doğrultusunda bazı programların varlığından haberdar oldum ve o programlara başvuruyorum.

yani önümüzdeki iki-üç yıllık süreçte türkiye'den kaçıp gitmek için a-b-c ve dahi d planlarım bile var. ama önümüzdeki nisan ayı için çok konsantre olmuş durumdayım. motiveyim ki uzun yıllar boyunca kendim için bir motivasyon kaynağı bulmakta çok zorlanıyordum.

çevremde fikrine kıymet verdiğim herkesle konuştum. herkes yapmam gerektiği konusunda hemfikir. bunu bugün yapamazsam bir daha yapamam. bugüne kadar başta karmanın kusmuğu olmak üzere zaman kaybettiğim insanlar, işler vs.. karmanın kusmuğunu ilk kavgamızda şutlamış olsam şimdiye kadar çoktan bu kararları almış olacaktım. bir sürü saçmalıkla ve saçma sapan insanla zaman kaybetmediğim için de 24-25 yaşlarında yurtdışına yerleşmek için çoktan bir çözüm bulmuş ve planlarımı hayata geçirmiş olacaktım. oysa ben o yaşlarda ergenlik kafasıyla hayatıma aldığım bi sümüklü böcekten kurtulmaya çalışıyordum heyhat!

neyse.. iyi tarafından bakıp bundan sonra karşıma çıkması ihtimali olan bütün gerizekalı, egosantrik, ruh hastası, sorunlu tip için kendimi ziyadesiyle gardını almış hissediyorum.

umarım her şey dilediğim gibi gider. zorlu bir yıl/yol beni bekliyor.

sevgiler
jk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder