Ocak 26, 2015

testosteron karşısındaki büyük çaresizliğim



bugün birkaç haftadır hafta sonu da çalışıyor olmanın ve şu son hikayenin ki uzun uzun anlatmaya cidden niyetim yok- etkisiyle sabah gözlerimi açtığımda gayet hastaydım. yarın daha iyi olmayı umut ediyorum. eğer daha iyi olursam sevgilisinden ayrılan her kadının yaptığı şeyi yapıp kendimi kuaföre atacağım.

çocukken 16 ve 27-28 yaşlarımın çok değişik ve güzel ve havalı filan olacağını düşünürdüm. 16 yaşım bok gibi geçti. 27 yaşımın da iyi geçtiği söylenemez. 28 var sırada. ve 28 olmama sadece 1 ay kaldı.

işte o yüzden 28 olmadan önce yapmak istediğim birkaç şey/ulaşmak istediğim birkaç hedef var, onlara konsantre olmalıyım:

1. sigarayı bırakıyorum.
2. 28 olmadan evvel 2-3 kilo alıyorum.
3. hayatımı tekrar rayına oturtuyorum. adrien'la son barışmamız ve ayrılmamızdan beri hiçbir şey onun hayatımda olmadığı o 6 ay gibi değil.
4. elimde bir tane hikaye tamamlamam gereken bir iş var, onu bitiriyorum.
5. işi rayına oturtuyorum.

ps: karşımda gözleri dolu dolu "seni çok sevdiğimi biliyor musun? sen benim için doğru insansın ama çok yanlış zamanda karşıma çıktın" diyerek terk edildim. arkadaş kalmaya karar verdik. terk edildim demek aslında yükümü hafifletiyor ama o yapmasa ben yapmak zorunda kalacaktım ve yanına dualar ederek gittim ben söylemek zorunda kalmayayım diye. çok çok çok uzun yıllar sonra biriyle gerçekten bir şeyler paylaştığımı düşünüyordum. konuşmadan bakışarak filan da anlaşıyorduk ve gerçekten aramızda özel bir şeyler vardı. çok güçlü duygularım yoktu ama hayatımdaki varlığı beni mutlu ediyordu. çok garip! bir seksomanyaktan bir iktidarsıza savrulmam kadar garip bir şey olamazdı sanırım ama oldu. üstelik yardım elimi geri çevirdi. benim kabullenmem de kolay olmadı ama bu durumu birlikte çözebileceğimize, her ne olursa olsun ondan hemen vazgeçmek istemediğime ikna olmuştum. kadın erkek ilişkileri için, bir ilişkiyi yürütmek için çabalamadım sanırım bugüne kadar. gidiyorsa gitsin, kalıyorsa kalsın kafasında oldum genelde. ilk defa çabalamaya kararlıydım, tabii bir parça çaba da (ya kendisi için ya da benim için) o gösterseydi.

sevgiler
jk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder