everything's crystal clear!


çok karmaşık gibi gelebilir ama aslında her şey çok berrak! benim için en azından öyle.

half blood ingiliz arkadaşım -artık arkadaşım ve dahi hiçbir şeyim değil- bana sarılıp uyumalarımıza bir anlam yükleyip yüklemediğimi sordu, oysa hiç üstüne düşünmemiştim. ben de oturup düşünmem gerektiği hissine kapıldım ve önümde adeta karmaşık bir matematik problemi varmışçasına çözümledim kendimi. hatta bu süreçte adrien'dan da yardım aldım, ne de olsa psikiyatr ve ne de olsa arkadaşız. bulduğum sonuç şu oldu: ben half blood ingiliz arkadaşımla evet zaman geçirmekten kayif alıyorum, evet onun varlığı/arkadaşlığı bana iyi geliyor ve evet onunla yatmak da istiyorum ama el ele arkadaş çevremizin karşısına geçip "selam millet bu benim sevgilim" demek istemiyorum. abartılı sevgi gösterileri de istemiyorum özellikle kamuya açık yerlerde. bulduğum sonucu onunla da paylaştım. "bana uyar" deyince ben de hayatıma eskisi gibi devam ettim. 

oysa o da ne!? hiçbir şey eskisi gibi değildi. ona ulaşamıyordum. hiçbir şekilde. laf atıyorum yanıtlamıyor. bir makale linki gönderiyorum, "bak bilmem kim ne yazmış oku da kan dolaşımın hızlansın" diye. çıt yok. program yapıyoruz bende buluşmak üzere, önce ısrarla onun arkadaşıyla yaşadığı evine gitmem için ısrar ediyor sonra da buluşmaya iki saat kala arıyorum teyit almak için ve geç geleceğini söylüyor. hem de 1 saat 2 saat bir gecikme değil 5-6 saatlik bir gecikme.

neyse... ben de tabii çeşitli bahanelerle tüm plan ve programları iptal ettim. adrien'ı çağırdım, oturup bir şeyler içtik, yemek yedik ve saatler boyunca her şeyi konuştuk -onları da sonraki postta anlatacağım, meğer başından beri adrien'ın hayatında bir kadın varmış zaten. 

sabah da yattım ben bu adamla. oldu valla. son zamanlarda zaten sevişmem gerektiğinin farkındaydım gayet, libidom yükseldikçe yükseliyordu her geçen gün. pişman mıyım? hayır. adrien'a karşı o eski hislerim var mı? hayır. benim için "hayatıma giren en yakışıklı adam"dı ya hani, şu anda sadece yaşlı ve incinmiş buluyorum. o da bu durumun farkında mı? evet, kesinlikle. açık açık dile getirdim mi? evet, büyük ölçüde. ama yatakta iyi mi? evet. orgazm garantili bir sevişme olacağını bildiğim için çok da düşünmedim açıkçası.

en son ben kendimi geri çekince half blood ingiliz arkadaşım dün gece saat 3'te whatsapp mesajlarıyla uyandırdı beni, neden onu aramadığımı, neden kendimi geri çektiğimi vs sorgulayan. sonra ben de ne düşünüyorsam tam olarak onu -ne eksik ne fazla- yazdım. iki saat sonra yani sabahın 5'inde tekrar uyandırdı beni. öfke doluydu. benimle mecbur kalmadıkça görüşmek istemiyormuş, hiçbir şey yazmadım.

çok da fifi şu saatten sonra. ben elimden geleni yaptım.

sevgiler
jk


Comments

Popular Posts