"amaan o gay" gerçekliği


kasım ayının o kadar da heyecanlı geçmeyeceği netlik kazandı.

benim çoook önce -3-4 yıl evvel- bir sevgilim varken tanıdığım ve "oha ne hoş çocuk" dediğim, sadece sosyal medyadan takip ettiğim ve sonrasında bir iki etkinlik dışında hiç karşılaşmadığım bir çocuk vardı. onunla iletişim tazelemek için doğru zamanı bekliyordum.

dün bir etkinlik vardı. aynı grubun faaliyeti. o yoktu. akşamında da kadıköy'de o gruptan bayadır görmediğim bir kadın arkadaşımla içtik, sohbet ettik. laf lafı açtı, onu da sordum.

-ya ben sergio'yu merak ediyorum aslında.
-hangi sergio?
-lopez olan. sergio lopez.
-amaan o gay kız!
-ne?
-valla gay. akademik kariyer vs gizliyordu o başlarda ama artık hepimiz biliyoruz.
-aaa! hadi ya! listemi güncellemem gerekecek!
-ahhahaha! liste mi yapıyorsun?
-ivit ama şu anda sen benim keyfimi çok kaçırdın yaaa.
-kızım zaten xxx'teki bütün kadınlar onu soruyor bana. herkese tek tek anlatmaktan gına geldi. ilk gördüğümde anlamıştım ben.
-yaaa. aslında ben de anlarım ilk gördüğümde... bla bla...

yaa yaaa! böyle işte. her kadının hayatında bir kez yaşayacağı "amaan o gay" gerçekliğiyle yüzleşmemi yaşıyorum şu anda. olmaz olmaz dememek lazım gay'leri hep şıp diye tanıyan, kadın arkadaşlarımı uyaran ben olurdum genelde, kısmet işte!

bu arada o benim bu kış için en önemli motivasyon unsurlarımdan biriydi, n'olucak şimdi?

ps: ekstra gelir için ingilizce öğretmeye başladım. ee malum oslo'lara kolay gidilmiyor. kendim de tasarım öğreniyorum. bi taraftan aktivist faaliyetler... bana kalsa yatıcam bütün gün, öğlene kadar uyuyacağım filan.

sevgiler
jk



Comments

Popular Posts