something happened!


bugün itibarıyla artık aramızda bir şeyler başladı sanıyorum.

ben de neyin kafasını yaşadığımı bilmiyorum. ama içimdeki koşarak kaçmak isteyen kadını çoğu zaman çok zor zapt edebiliyorum.

evet, onu arkadaşım olarak köpeğini de kedi olarak görmüyormuşum. tam anlamıyla ne olarak gördüğümü ben de bilmiyorum. henüz. bu nedenle artık bir şeyleri sesli dile getirsek de yasak bölgelere* dokunmuyoruz. yani birlikte uyumak, sarılmak, belki küçük bir öpücük ya da onun uyuduğumu düşündüğü zamanlarda boynuma kondurduğu öpücükler ve küçük okşamalar dışında bi şey yok.

film izliyoruz. gözlerim doluyor. sonra onun fark edip filmi durdurması üzerine çok saldırgan bir tutum geliştirebiliyorum. normal bir insanı çileden çıkaracak kadar şikayet etmiştim birinde mesela. ya da bir anda çok sinirlenip tavır alıyorum mesela. ama her ne olursa olsun kendim gibi olabiliyorum. dahası o da katlanabiliyor. tıka basa yediğim, ağzıma kocaman lokmaları sıkıştırmaya çalışırken bir taraftan da konuştuğum filan vakidir yanında. dert etmiyorum. beni belki 1-2 kez makyajlı görmüştür. belli ki o da dert etmiyor.

iyi hissettiriyor özetle. germiyor beni.

aslında nasıl olduğunu tam olarak bilememekle korktuğum şeylerin de farkında olduğunu sezebiliyorum. mesela aramızda şöyle bir diyalog gelişti.

-özgür bir kadın imajı çiziyorsun ama öyle değilsin.
-ne alaka?
-o zaman sen de istiyorsan birlikte olurduk. duyguları mesele etmezdin.
-hayır. daha önce tatsız bir tecrübe yaşadım ve aynı şeyi tekrar yaşamak istemiyorum.
-anlıyorum. ama sana zarar vermeyeceğimi de biliyorsun bence.
-nasıl yani? hayır, emin değilim.
-biliyorsun bence. şehrin öbür ucundan o yağmurda senin için geldim. sırılsıklam olmuştum ve sen "1 dakika 1 dakika" deyip kılını bile kıpırdatmadın.

ve evet, benim için çabaladığını görebiliyorum. ve evet, gerçekten sırf göz göze gelmekten kaçınmak için kapıdan girdiğinde donuna kadar ıslanmış olmasına rağmen yanına gitmemek için çıt çıt kuzenimle whatsapp'tan yazışmaya devam ettim.

şimdilik bu kadar...

sevgiler
jk

ps: ama bi taraftan ben ona motosikletle gelmemesini şiddetli yağmur beklendiğini söylemiştim, dinlemedi.

ps II: bu yaz gerçekten çok gezdim. fotoları arşivlerken yazdan kalma bi foto buldum bloga uygun.


Comments

  1. öküz senin burada anlattıklarına göre biz henüz sevişmemiş iki sevgiliyiz. zaten arkadaşlıktan buralara geldi mevzu. ne tavsiye ediyorsun, dicem ama zaten yazmışsın. serin kanlı olmaya çalışıyorum ve gel-gitlerimi çaktırmamaya her ne kadar çok başarılı olamıyorsam da :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts