sevgilim eylül ve ben


şu sıralar hep ben hep ben... başlıklarda da ben. ben ben ben ben. ahahha! aklımı yitirmedim sadece bunca işin altından nasıl kalkacağımı bilmiyorum. uzunca bir süredir, sırf kendi mesleki tatminim için global ölçekte ülkelerin ekonomilerini değerlendiren bir makale yazmak istiyorum, bizim site için. ama hâlâ fırsatım olmadı. çok serdim tabii. o parti senin bu parti benim, düğünler ve arkadaş toplantıları arasında mekik dokumaktan ve çılgınca para harcamaktan fırsat bulamadım, evet.

eylül ayında erkekler ve erkeklik konferansı için izmir'e gidiyorum. sonra da zaman zaman toplantılarını takip ettiğim lgbti aktivisti bir grup var onları takip etmeye devam ediyorum. ama bu ay benim kendi haberlerim dışında bir ekin sorumluluğu bende haftaya 3 gün istanbul dışında olacağım da düşünülürse adeta 10 günde bir kitap yazmam gerekecek. bana uyku yok artık!

nasıl olacak bilmiyorum ama konsantrasyonumu bin parçaya bölersem altından kalkmam mümkün değil bunca işin. ama bir taraftan da hem her şeye yetişmek hem her şeyi okumak hem her yerde olmak hem de eğlenceden geri kalmamak istiyorum. peh! kristal elma da yaklaştı ona da katılmak istiyorum, aylar öncesinden planını yaptık.

aaaaaaaaaa! elimde bin tane dergi, bin tane makale, bin tane kitap var beni bekleyen. ve ben bu yaz gerçekten eğlenmeye doydum. artık durulmalı ve çalışmalıyım. daha yarım kalan öykülerimi tamamlayacağım. bi de aptal gibi sözlükte zaman kaybediyorum.

bir arkadaşım da eksik olduğum matematik, istatistik gibi konularda bana takviye yapıyor. gideceğim ecnebi memleketinde kolay iş bulabilmemi sağlamak adına indesign, quark gibi programlar öğrenmeye başladım. sağolsun görsel yönetmenimiz kırmadı iş çıkışı haftada 2-3 gün akşamları 40-50 dakika bana ders veriyor.

bu iş bu yıl biter ve seneye de işte kısmet :)) belki de çocukluğumdan beri hayalini kurduğum gibi bir yerde gazetecilik yapma fırsatı bulurum ve hiçbir yere kıpırdamam. belki kıpırdarım. şu anda tek yapmam gereken büyük bir dikkatle çalışmak!

ps: çok açım! yiyecek bir şeyler hazırlamalıyım acilen. midem kazınıyor. keşke bana yemek yapan bi annem olsaydı.

sevgiler
jk


Comments

Popular Posts