Ağustos 25, 2014

özellikle genç kadınlara tavsiyeler...


  1. meselelere annelerinizin öğrettiği şekilde, "erkek kafasıyla" bakmaktan vazgeçin. özellikle bir kadın bir erkek arasında geçen bir mesele varsa otomatikman suçu kadında arayan bir yaklaşımdır o ben de iyi bilirim, yapmayın. çünkü yarın, şu an suç aradığınız o kadının yerinde olmanız an meselesi. 
  2. her durumda başka bir suçlu kadın aramaktan vazgeçin. mesela aldatıldıysan ikinci kadını suçlayarak kendini rahatlatma, adamın ağzına sıç! anladın mı, muhtemelen o kadın da en az senin kadar masum.
  3. herhangi bir erkek için kadın arkadaşlarınızı satmayın.
  4. vik vik erkeklerin üstüne konuşmayı pek sevdiği kadınlar evli erkeklerden hoşlanır, filan gibi tatavalara pabuç bırakmayın. muhtemelen "diğer" kadına da sürpriz olmuştur adamın evli olduğu. anlatabiliyor muyum? muazzam yalancı ve kendisini gizleyen ve her durumda kendisini haklı gören, yüzü kızarmayan yepyeni bir profille karşı karşıyayız. babalarınızla filan karıştırmayın.
  5. kadınların çok zeki, sinsi ve bir o kadar kötücül vb erkeklerin de saf yahut masum olduklarına inanmaktan vazgeçin. öyle erkeklerle karşılaşacaksınız ki siz kendinizi çok akıllı sanırken sizin yatağınıza başka kadınlar sokacak ya da bunu deneyecek. 
  6. gerçekten özgür ruhlu olun. koca buluncaya kadar olmasın tüm çılgınlıklarınız, havalarınız. her adama da potansiyel koca gözüyle bakmaktan vazgeçin.
  7. belli keskin noktalarınız olsun. taviz vermeyin. atıyorum, tek eşlilik hassas noktanızsa aldatan bir adamı asla ama asla affetmeyin. mutlaka ama mutlaka tekrar edecektir aynı davranışı. bu bir örnekti tabii uyarlayın.
  8. kalmazsınız da yine de yapayalnız olmayı/kalmayı göze alın. yalnızlık hiç de ezberletildiği gibi/kadar kötü bir şey değil. allah'a filan da mahsus değil. aksine muhteşem bir kişisel gelişim imkanı. ve yüzde 99 sadece bir süreç, geçici yani. o yüzden değerlendirin.
  9. su gibi olmayın. birlikte olduğunuz adamın şeklini almayın, kişilikli olun. tüm entelektüel derinliğiniz de [birlikte olduğunuz adamların toplamı-unuttuklarınız] kadar olmasın.
  10. kimsenin ama hiç kimsenin -anne babanız da dahil- onayını kazanmak için zaman kaybetmeyin, yapmak istemediğiniz şeyleri yapmayın. ya da tam tersi yapmak istediğiniz şeyleri ertelemeyin.
  11. şunu aklınıza iyice sokun: "kötü/edepsiz kadın diye bir şey yoktur."
  12. şunu da aklınıza iyice sokun: ev işleri, temizlik, yemek yapmak, çocuk bakmak kadının görevi/sorumluluğu değildir.
  13. başkaları sizin hakkınızda ne söylerse söylesin, başkalarının düşüncelerini yönetmeye çalışmakla zaman kaybetmeyin. imajınızı değil kişiliğinizi dert edin. lütfen!
  14. ipe sapa gelmez saçma sapan ergen ruhlu adamların peşinde kendinizi yıpratmayın, o adamlardan bir koca yaratıp eve bağlayamazsınız. velev ki bağladınız -geçici bir süre- bu sizin o adamın önceki sevgililerinden üstün olduğunuz, daha güzel, daha akıllı, daha işini bilen filan olduğunuz anlamına gelmez. ben söyleyeyim en fazla daha enayi olduğunuz, kendinize gerçek anlamda değer vermediğiniz anlamına gelir.
  15. başkaları hakkında -özellikle diğer kadınlar hakkında- ileri geri konuşmaktan vazgeçin. erkekler bunu yapmaz. birbirlerinin kusurlarına/yanlışlarına karşı gece gibidirler çoğu zaman, hiç dile getirmedikleri bi şekilde muazzam bir dayanışma içindedirler. akıllıca davranıp her fırsatta birbirinizin götünü açmaktan vazgeçin. siz birbirinize saygı göstermezseniz gerçek anlamda birlikte olduğunuz hiçbir adamdan da saygı görmeyeceğinizi sakın unutmayın.
tayyip erdoğan'a vik vik etmekle olmuyor, kahkaha atmayın diyen bülent arınç'a 32 dişinizin göründüğü selfie'lerinizi sosyal medyada paylaşmakla da olmuyor. her fırsatta birbirinizi yiyorsunuz, her gün mağdur olduğunuz meselelerde dayanışmak yerine bir başka mağdur kadına bir tekme de siz atmayı yeğliyorsunuz, söz konusu karşı cinsten bir adam olduğunda özellikle kişisel hırslarınıza süratle yenik düşüyorsunuz. vs. yapmayın. 

ps: bu yazı, kadınların kadınlara karşı tutumuna tanık olduğum durumlarda dehşete düşmekten yorulduğum için yazılmıştır.


2 yorum:

  1. Bunlar hayattan çıkardığın desler olmalı.
    9. maddenin nedeni erkeklerin öğretme hevesinden ve hep ben daha doğrusunu bilirim düşüncesine sahip olmasından kaynaklanıyor muhtemelen.

    O kadar zamandır blog yazıyorsun ve erkekler hakkında teoriler üretiyorsun (ki çok komik, geçmiş yazılarını okuyup genelleme yaparsan), o teorilerin bir türlü sonuca ulaşıp sana doğru yolu gösteremedi.

    Hala tanışma anındaki davranışlarına ve mesleğine, fiziğine bakıp, önyargı yapıyorsun.Bilinçsiz yaptığı davranışlarına dikkat et bence. Refleks, öfke anı, başkalarına ve hayvanlara davranışları gibi

    Bir de şu var her insanın yanlış veya olumsuz yönleri var belli yönlerini beğenip, beğenmediğin yönlerini değiştirmesini bekleme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki. hayatı çözmüş ve doğru yolu bulmuş insan bilgeliği gibisi yok!

      Sil