-----architect guy------


eveeeet, architect guy'ın da üstünü çizdim. hayırlı olsun. iki-üç gündür açmıyorum telefonlarını. az önce yine aradı. muhtemelen bu hafta içi bi gün ahl'ye inecek, "geldim" diye aramasın beni. kankiştosunu görsün, gitsin.

şimdi güzel güzel konuşup ediyorken, "eahhh bu da ergen" dedirtti bana ki iç sesim "olmaz cosi, kendine gel, olmaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzz" diye ciyaklayıp duruyordu zaten. üstünü çizdiren konuşmanın bir bölümünü cımbızlayıp vericem. gerisini siz tasavvur edin, beni yormayın piliiis.

-josephine biz seninle neden konuşuyoruz?
-bilmem, ben sana bi teşekkür mesajı gönderdim, öyle psikiyatriydi, terapiydi, ilaçtı gidiyor.
-hayır, ben senin nereden aklına geldim? arayacağını biliyordum ama 5-6 ay sonra, n'oldu? sıradan aklındaki adamların üstünü çize çize gittin, "aa bi de bu vardı, du' bi' arıyim mi," dedin?
-hımmm... şöyle ki (hassiktir beklediğimden daha zekice bi çıkış oldu bu) şöyle ki tatsız bir şey yaşadım (kıvırmayayım ama gereksiz detaylarda da boğmayayım kaygısıyla). sonra da çekmecede tesadüfen (külliyen yalan, attım onu ben) senin bestfriend g'yle gönderdiğin çöp poşetini bulunca, numaranı istedim N'den. zaten ara ara aklıma geliyordu, bi teşekkür borcum vardı sana.

konuşmadan başka bi diyalog da -devamında- şöyle gelişti:

- şimdi ben oraya geleceğim, sonrasında sen buraya geleceksin. ama devamında ne olacak? yani bi' de bana "iyi bir adamsın sen" filan gibi yüklemeler yapmışsın o mesajında. böyle misyonlar yükleme bana. ben de kötü çocuk olma hakkımı kullanıyorum. yani sandığın kadar iyi bir adam olmayabilirim hatta değilim. o tabiri de kullanmayı sevmiyorum ama çapkın bi adamım ben. güzel kadınlar da ilgi alanıma giriyor tabii. bla bla bla... (uzun bir açıklama, benden tepki bekleyerek tepki alamadıkça toparlamakla daha çok dağıtmak arasında gidip gelen...) yani tabii ben seninle geçirdiğim o geceyi unutmuyorum. benim için de vahşi bi cazibesi vardı yaşananların. nihayetinde bir kadınla sevgilim değilse ya da birlikte olmayacaksam sarılıp yatmam ben. ama sen de yalnız kalmak istemedin ben de nihayetinde. hayır, çok güzeldi ama. bik bik bik...
- ....
- sustun sen, hoşuna gitmedi bu söylediklerim. keyfin kaçtı senin.
- ...
- keşke yapmasaydık bu konuşmayı. gereksiz bir konuşma oldu di mi?
- biraz. (kaçan keyfimi hiç gizlemeye gerek duymayarak berbat bir sesle ama onun sandığının aksine hayallerimdeki beyaz atlı prensi kaçırdığım için değil, haftasonu planımı bok ettiği için)
- yok çok gereksiz bir konuşma oldu.
- bu anlattıklarından ben şöyle bi sonuca ulaştım: "bana aşık olma cozefin, seni üzerim." de... pardon nereden bu özgüven?
- ya hayır aslında. öyle değil. yani... nasıl söylesem? o çok iddialı olur tabii. kem küm.
- (öyle ortalanmaz, böyle açılır) (gayet keyifsiz bi sesle) neyse... boşver architect guy'cım ya... dert etme. gelince ararsın.
- peki, o zaman bana müsaade.
-hadiii, byess.

gerçekten romantizm katili odun erkek diye bi tabir var ya, hah işte ondan. benim kadar taş düşsün hepinizin başına. ben bilmiyorum bunları, hesap etmiyorum gelince aramızda bi şeyler olur mu, olmaz mı. ne salaksınız ya. gelinliğimi giydim, elimdeki dev kafesle bekliyorum. 720 km mesafeden ilişki çıkarmaya çalışıyorum. bi' akışına bırakamıyorsunuz, sürekli bir dürtme, bir müdahale hali. "beni sevme", "beni sev" filan direktifler verme hali. offfffff!! of yani. birlikte yapılabilecek bi ton eğlenceli şeyin içine limon sıktı özetle. salaksınız ve ben akıllı bir adam istiyorum. sadece takılacak olsam bile.

hadi byess.
josephine



Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sana ve senin gibilere bebeğim ;)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. engel olmıyim ben, sen yine yaz yani. blog bu nihayetinde, isteyen istediğine istediğini yazabilir, öyle bi özgürlük alanı var ya ;)

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Kestin mi en son architect i noldu. Çok uzun yazıyorsun okuyamıyoruz resimlere bakıp geçiyoruz. Şaka şaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet :) kestim valla geldiğinde aradı bi kaç kez açmadım telefonu da.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts