rüyalarda buluşalım


son zamanlarda favori etkinliğim uyumak. çok güzel uyuyorum haftasonları. haftaiçi de çok güzel uyuyorum -10-11 saat kadar- ama belli bi saatte kalkma zorunluluğu beni benden alıyor. gün içinde uyumak gibisi yok.

mesela bu haftasonu öyle uyudum, öyle uyudum ki ne deşifremi yaptım -şu saatte onunla uğraşıyorum mesela ve onu cumartesi göndermeyi vaat etmiştim- ne 15 dakika eve süpürge tuttum, ne klozeti lavaboyu ovdum ne de bulaşıkları yıkadım. evin diğer kısımları yekten pis sayılmaz ama mutfak tezgahında çay kaşığı koyacak kadar bile yer kalmadı. grandma g görse; "ne o? anan gibi bütün dolapları tezgaha indirmişsin, çeken damarların kurusun" filan der yani. o derece.

öyle işte...
jk

Comments

  1. imreniyorum 20+yaşlarında olup, manen ve fiziken 10+ saat/gün uyuyabilenlere...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasıl ya? nesine imreniyorsun? sende de insomnia filan mı var yoksa?

      Delete
    2. insomnia değil de; gece 3 saat-gün içerisinde 2 saat == thats all ....
      (hafta sonları atış serbest tabi)

      maksat günü daha verimli yaşamak :S

      Delete
    3. iyiymiş... peki cidden verimli geçiyor mu? ben böyle şeyler yapınca ki nşa 7 saat uyurum, zombi gibi oluyorum ertesi gün. :/

      Delete
  2. Kaç yaşında olduğun, nerede olduğun ve uyandktan 1 saat sonraki halinle ilgili bu sanırım..

    15 yaşındayken 12-15 saat uyku bana mısın demezdi..
    20lerde 8-11 saat gibi diyelim..
    30ların başı 7 saat
    şimdi: 5.. ve ek uyku ihtiyacı hissetmiyorum..

    evdeysen.. sıkılıyorsan.. yalnızsan falan... sıkıntıda uyuyor insan..
    yahut, bazen oluyor.. sabah her zamanki saatinde kalkmana rağmen, uyandıktan 1 saat sonra dahi esner modda oluyorsun.. istisna hep bunlar ama tabi..

    özetle: evet; fazlasıyla verimli oluyor baby..

    ReplyDelete
  3. ya bak şimdi, sen böyle söyleyince tam da beni tasvir etmiş oldun aslında. evdeyim, yalnızım ve sıkılıyorum, kaldı ki evi de yalnızlığı da çok severim. ama son zamanlarda acayip mutsuzum. tabii bu kadar uyumamda yeni işimin eve hayli uzak olmasının ve toplu taşıma kullanmak zorunda kalmamın da etkisi var. ayh! verim benden çok uzakta şu sıralar ama senin adına sevindim tabii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hayatını planlayabilmek güzel tabii.

      Delete
    2. Tahmin edebileceğinden de iyi bilirim o dediğini.. home ofis-mini boss öküz.. hatta şu sıralar daha da kötü :S

      Delete
  4. hımms bak, home office çalışmak da zor olsa gerek. ben nome office değil ama free lance evden çalıştım bi süre. iki yaşam alanının stresi ve alışkanlıkları iç içe giriyor. -.-

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts