my birthday wish!


sevgili evren,

hani senden bir adam istemiştim ya hah işte ona bir özellik daha eklemek istiyorum; yazısı güzel ve kişilikli olsun. kriter, yine benim beğenim tabii ki :) hah bir de onu bana hemen gönderme. biliyorum bendeki kudurukluğu gördükçe sende de birini gönderme ihtiyacı hasıl oluyor ama onu mahvetmek istemiyorum. sen biraz daha bekle, timing önemli daha zamana ihtiyacım var. evet. yalnız yaşamaya henüz başladım ve keyfini çıkarmaya daha yeni başladım. biraz kendimle takılmak, adrien'dan ıvır zıvırdan kalan izleri, hatıraları, alışkanlıkları özlemleri filan tamamen silmek ve kendimle olmak istiyorum. daha sigarayı bırakacağım, kilo alacağım, hayatımı rutine sokacağım filan. acele etme yani bebeğim, halime bakıp aldanma.


o zamansa doğum günüm kutlu olsun benim yau. gördün mü bak, 27 oluyorum.

öperim
jk



Comments

Popular Posts