bu bile birini bulmuş!



"bir erkek dengesiz davranıyorsa, bu onun sorunları olduğunu gösterir."
ilhan uçkan

son zamanlarda kendime acımak gibi bir huy geliştirdim. mesela el ele dolaşan çiftler ciddi anlamda dikkatimi çeker, dahası asabımı bozar oldu. en son dün gece, çektiğim bir sürü eziyetten sonra, eve dönerken bir çift gördüm, 155-160 boylarında ve nereden baksan 80-90 kilo bir genç kadın ile insani ebatlara sahip sıradan görünümlü bir adam...



yemin ediyorum gözlerimde iki damla yaşın titreşmesine zor mani oldum.

gördüğüm an verdiğim ilk tepki; "oha bu bile bulmuş birini. allam kesin sorun var bende. bir insan bu kadar isabetsiz tercihler yapamaz," oldu.

yani anlayacağın sevgili bilog, insanların ilişkilerine haset etmeye başladım. bakma böyle söylediğime, halbuki hayatımın ise kimseyi istemediğim, kafamı dinlemek, -officially yalnız yaşamaya başladım- yalnız olmak, yemek yiyip kitap okumak, ders çalışmak, borçlarımı filan ödemek istediğim bir dönemindeyim. iyiyim yani. görünürde. yani öyle olduğumu sanıyor(d)um.

sevgiler
jk

ps: ve evet, arkadaşımın evinde bulduğum ilhan uçkan kitaplarını okumaya başladım, erkekleri kullanma kılavuzu'nu geçen hafta cumartesi birkaç saatte okudum. aşk oyunları kılavuzu'nu da bu hafta okuyorum. ve anlıyorum ki sorun gerçekten bende. kendimle ve erkek doğasıyla yüzleşme notlarımı da bilahare paylaşacağım.


Comments

  1. hepimizde de bir dengesizlik olmuyor mu bazı bazı

    ReplyDelete
    Replies
    1. oluyo di mi ya? bende ilk defa oluyor bu versiyonundan. dank etmeye başladı bazı şeyler :/

      Delete

Post a Comment

Popular Posts