i love you, ps!


baktım olucak gibi değil uzadıkça uzuyor post, "yeni yıl bana ne getireceksin" postumun ps'lerini başka posta yazmaya karar verdim :)

ps: yeni ev arkadaşımın adı "aptal puma" olucak bundan sonra. başka bir postta kendisini bilahare anlatacağım.

 ps II: nazar boncuğu fotosu ararken "evil eye" yazdım. bir sürü abuk sabuk göz fotosu çıktı, hepsi birbirinden çirkin. mantık mı bu allaşkına? kimse de aksini düşünmemiş mi, anlamadım. şeytan, varsa eğer ki tek tanrılı dinlere göre var ve aynı dinler insan evladının çok haz aldığı bir sürü "şey"i de yasaklamış ve babaannem "şeytana uydurma" diye dua eder tanrıya. şeytana uyup yaptığımız şeyler bu kadar güzelse ki ademin yasak meyveyi yemesinin ve cennetten kovulmasının da nedeni şeytan ise mantıken şeytan insanı sürekli baştan çıkardığına göre onun formu da çok güzel, baştan çıkarıcı, ikna edici filan olmalı. şöyle gözleri olan bi şeye kim niye ikna olsun hacı?

ps III: ex sevgilim u'nun adını karmanın kusmuğu olarak değiştiriyorum. hatta ingilizcesi ossun, karma's puke!

ps IV: karma demişken geçenlerde arkadaşımın ecnebi ev arkadaşının -benim de artık arkadaşım sayılır herhalde- chirstmas party'sinden sonra yaptığım rezillikleri başka bi postta anlatıcam :)

ps V: sevgili bilog, bir cumartesi sabahı evde yalnız uyanıp bilog yazmak, sesini istediğim kadar açıp verdi dinleme özgürlüğü -kahvaltı hazırlarken yapıciim- sonra da bütün gün ev arkadaşımın erkek arkadaşı -kendini acayip akıllı ve über sosyalist sandığı içün, oysa dibine kadar kürt milliyetçisi, her ne kadar benimle dalga geçse de -ben seviyorum, bundan öte yol yok- tüm gün ht bloomberg izleme özgürlüğü çok nefis! yuppi de yuppi! yuppi de yuppi o zamansa!

Comments

Popular Posts