sıradışı uyku halleri!


 alfonso'yla sevgili olduğumuz ilk hafta -ki bana sorarsan alfonso'yla ilişkim bir 'one night stand' olarak kalmalıydı- ben ona uykumda bir takım küfürler etmiştim hani. (hatırlamak için burdan yak!) bunların başında da en sevdiğim küfür olan bol v'li "yavşak" geliyordu. bla bla... işte normalde ben çok ender konuşurum uykumda, nadiren horlarım ve genelde ağzım açık uyurum, mütemadiyen burnum tıkalıdır. (suratımın ortasındaki kocaman burnun bana "beni yaşlı göstermek" dışında hiçbir katkısı yok! her neyse...) yani şuna varmaya çalışıyorum, alfonso'yla yaşadıklarım tamamen bir istisna... ex sevgilim u'dan kurtulmak için alfonso'yla olmak konusundaki ısrarıma mukabil esasında alfonso'yla olmak istemediğimin göstergesi o yaşananlar da.

gelelim adrien'a... adrien'la gezi direnişinin çok ateşli olduğu günlerde bir revirde mahsur kaldık ve orada sabahlamak zorundaydık, oturduğumuz sandalyelerin üstünde birbirimize sarılıp uyuduk. o gece adrien jest ve mimikleriyle de destekleyerek uzun uzun konuştu -uykusunda. türkçe konuşuyordu ve olaylı günlerden geçtiğimiz ve hepimiz korktuğumuz için o gece sağımızda solumuzda uyuyan herkes benzer durumdaydı. (bense bir tavşan kadar "tetikte" uyuduğum için sağdan soldan gelen her seste gözlerimi açıp olan bitene tanıklık edebiliyordum.)

adrien aslında uykusunda sık sık konuşuyor, hatta örtümü alıp gidiyor ve ben üşüyorum, sarılmasını istediğimde de beni anlamıyor. kendisi bu durumu "uyurken çok güvenilmez bir adam olabilirim" olarak yorumluyor. ben de "uyanıkken güvenilir bir adam mısın" sorusuyla karşılıyorum, ahhaha! her neyse, yine detaya boğdum. ayh! şiştim valla, geçen sabah yine adrien konuşuyordu uykusunda ben de hemen kulak kesildim, ex wife y'den mi söz ediyor filan diye. (haha, hiç çaktırmam ama acayip ruh hastasıyımdır!)  bir de baktım farsça konuşuyor. OMG! dinledim dinledim bi bok anlamadım tabii ki. hani arada isim seçerim belki diye dinlemekten de vazgeçmedim. garipmiş! farsça mı öğrensem? bunu bi' düşüneyim.

sevgiler
jk




Comments

Popular Posts