ananı da al git 2012!


marduk filan bir ümit mayalara bel bağlamıştım o da gol olmadı. cidden kıyamet kopacak olsaydı, anadan üryan kendimi sokağa vuracak, bağıra çağıra, mutluluk gözyaşları içinde, o gezegenin tam üstüme düşeceği iyi bir nokta bulana kadar koşacaktım. lakin olmadı! ben de umutlarımı yeni yıla bağladım, madem kıyamet kopmuyor o zaman yeni yıl bana iyi şeyler getirsin. ya da bu lanet 2012 bütün saçmalıklarıyla birlikte bitsin gitsin canım.

bu yıl cidden bok gibiydi ve kişisel tarihimden 2012'yi silip atmak arzusundayım.hatta önümüzdeki şubatta 26. yaşımı değil 25. yaşımı tekrardan kutlamayı düşünüyorum. 12 sayısını uğursuz ilan ediyorum, evet.

2013, 2012'yle birlikte benim aptallıklarımı ve o yıla ait tüm anılarımı süpürüp çöpe atsın, denizde boğsun, kuma gömsün, ne bileyim yapsın bi'şeyler işte. hani şu öve öve bitiremediğim ingiliz seyyah vardı ya. hah, işte o evli ve iki çocuk babası genç bir erkek çıktı ve ben bunu tesadüfen öğrendim. inanılır gibi değil. ve bu adam bu haliyle gerçekten dünyayı dolaşıyor. o kadıncağız da hamile haliyle ve 1 çocukla evde onun yolunu bekliyor. inanılır gibi değil! ve o kadın o kadar güzel ve o kadar mistik ki bu salak nasıl başka kadınlarla flört edebiliyor, onları fark edebiliyor, anlayan beri gelsin.

yani evet etkilenmiştim ve hâlâ geldiğinde onu misafir etme sözüm geçerli. ama onca saat sohbet ettik ve ilişkilere dair de konuştuk. neden bir garip afrika ülkesinde yaşadığını sorduğumda bana "orada beni bekleyen hamile bir karım ve bir oğlum var," demedi. aklım almıyor! dahası önümde feysbuk diye bir şey var, gönüllü olarak özel hayatlarımızı röntgencilere açtığımız ve haliyle hepimizi iyi birer röntgenciye evrilten. orada her şey ayan beyan ortada. ama ben adamın profilini hiç kurcalama gereği duymadım. ve bunu daha çok aklım almıyor! her şeyi geçtim beni defalarca ev tuttum, diye o allaan çölüne çağırıp durmasını hiç aklım almıyor. (ama tabii o da "aptal değil ya bu kız da feysten görmüştüm yeni bebeğim olduğunu," diye düşünmüşse bilemeyeceğim.)

ve o çocuklar tabii... onlara diyecek bir şey hepten bulamıyorum. sanırsın kadın kendi kendine yapmış o çocukları. bir mavi göz olur, sarı saç, bi şirinlik bi' bi şey olur, benzer bir yerinden di mi? yok.  bildiğin yöre insanı... o kadın o çocukları o yöreden bir adamdan da yapsaymış olurmuş o kadar kilometrelerce öteye gitmeye kıta değiştirmeye filan hacet yokmuş aslında.

diyecek bir şey bulamıyorum. pes! pes!

benim için bu sözün bittiği yer... kendi aptallığımla ben başa çıkamıyorum artık. daha ne diyim!

iyi niyetimin sınırlarının aptallığa vardığı yerdeyim. master degree bir yalancı olarak herkese nasıl bu kadar çabuk inanabildiğimi gerçekten bilmiyorum.

lütfen, bu da bu yıl yediğim son kazık olsun.

ve 2012... düş oğlum yakamdan artık. ananı da al git mi diyeyim oğlum bak git mi diyeyim bilemedim. insan olan az laftan anlar, az bi gururu olur, istenmediği yerde durmaz.

sevgi mevgi yok size artık!
josephine k


ps: yılbaşını ankara'da annemle geçirmek istiyorum. annem yine kocasından boşandı, yalnız girmesin yeni yıla. zaten bana da buralar pek bi dar artık.

Comments

Popular Posts