ah ulan ronaaaaaaaaaağğn!



Yeni yıla yenilenmiş bir blogla girmek istediğim için blogumun bütün görsel yapısını baştan aşağı sıfırdan yapılandırmaya karar verdim. Şaka maka derken de 2 yılı devirdim bu blogda. Sosyal medyada aynı profille devam edebildiğim en uzun süre rekoru olarak üfürükten kişisel başarılarımın arasında yerini aldı blogum.


Çok uzatmayacağım. Sadece yeni keşfim ronan keating'in bir şarkısını paylaşmaktı amacım. adam kesinlikle bir yarı-tanrı... tanrının yeryüzündeki yansıması... ve evet, o da bir britanyalı... hem de balık erkeği... yeryüzünde gerçekten çok güzel, tablo gibi adamlar var. nitekim ronan da onlardan biri... bi' tek dövmelerini sevmedim ama o kadar kusur kadı kızında da olur, deyip yok saydım. o meşhur siyah irlanda birası tutan parmakların güzelliğinden söz etmiyorum bile. açık ara hayatımda gördüm en güzel ellere sahip bu adam... nasıl bir insan ki yeryüzündeki bütün iyi niteliklere sahip bu adam! ve sadece 35 yaşında olmasına karşın evli, 3 çocuk babası, o şahane şarkıların söz yazarı, kadife gibi bir sesin, bu kadar ince-müzisyen bir ruhun sahibi ve michelangolo'nun davut heykeli kadar güzel bir bedene sahip "yaşayan" bir adamdan söz ediyorum. bu topyekün bir haksızlık! ah ulan ronan, aşık olunacak, tapılacak adamsın yeminle!

bir de nasıl bir kaza kurşunuyum ki ben britanya'da kuzey avrupa'da filan doğmak yerine bir akdeniz ülkesinde doğma talihsizliği yaşadım, gerçekten bilmiyorum. önceki hayatımda alamadığım o mühim ders ne ola ki beni bu topraklarda tekrar bedenlendirdi acaba? isyan ediyorum. nisyaaaağğn! (bu vesileyle halil sezai'ye selam ederim. ben onu şimdi anlıyorum.)

ve işte ronan'ı keşfetmeme vesile olan şarkı...

gerçekten sabaha kadar aralıksız dinleyebilirim. alıp götürdü bu şarkı beni.


ps: irlanda'nın birbirinden güzel, doğa harikası adaları var. çok ilginçtir, son zamanlarda new york, londra, paris, amsterdam filan gibi şehirlerden daha çok merak eder oldum irlanda'nın adalarını, bilhassa kerry island'ını...

Comments

Popular Posts