matrisi kulağından tutup üstüne yatırıyoruz!


basiretim bağlandı benim, valla! hangi işe elimi atsam saçma sapan bir hal almasına mani olamıyorum. artık gerçekten kulaklarımdan duman fışkırıyor. gidip yine son paramla sigara almamak için kendime mani olmaya çalışıyorum. çok sıkıldım yaşam biçimimden. ankara'ya dönmeyi ciddi ciddi düşünüyorum artık. istanbul'un unprofessional iş yaşamına, günün her saati sokaklarda toplu taşıma araçlarında dolaşan kuru kalabalığına, döküntü evlerine ve kasabalı göçmenlerine tahammülüm kalmadı.
matris çalışıyorum şu anda! (ha-ha siz post yazıyorum sanadurun!) lise seviyesinden aldım. youtube'da cidden çok renkli videolar var hele bir tanesi var ki matriste çarpma anlatıyor ve sürekli "kulağından tutma" esprisini yapıyor. olur da unutursa bir biçimde sonradan da olsa o espriyi ekliyor.

neyse... sinirimi zıplattı azıcık başlarda o nahifliğe gülüyordum ama... baydı sonradan.

josephine kaçar!


Comments

Popular Posts