secret works!

en son dear virgo'ya gerçekten haber yapmayı ne kadar özlediğimden söz etmiş ve ona yaptığım bazı imzalı haberler göndermiştim. sadece bir kez tekrarlamıştım bu cümleyi ve zaten üstüne konuştuğumuz birkaç konu başlığı arasında kaynayıp gitmişti.


bu sabah secret'ı kurcalıyordum. evrene doğru mesajı gönderdiğime inanıyorum. çünkü hayatımın en hızlı ve tuhaf iş görüşmesine imza attım ve sahalara çok çok hızlı bir dönüş yaptım. ve yine medya sektörünün tam göbeğine düştüm. varan I...


varan II... mr. ü'nün yanında bir kadın gördüm -ilk gördüğümde ismi anılmıştı- ve domuzun tekiydi. aralarındaki ilişkinin niteliği hakkında bir fikrim yok, kardeş, kuzen, akraba yahut sevgili... nikah akdi olduğunu sanmıyorum. öyle hissedilmiyor ve yüzük de yok zaten amma ve lakin eğer mr ü gibi bir "sex god" bir "yarı tanrı" -daha önce de söz etmiştim o adamın bir kadının bacaklarını aralaması 10 ila 12 saniye sürer- o kadınla birlikteyse daha önce birlikte olduğum adamlar için döktüğüm gözyaşlarını kaybettiğim vakti geri istiyorum. eğer o adam o domuz kılıklı kadınla birlikteyse kendimi moda sahilden serin sulara bırakacağım, çok kararlıyım. allaam biz -ben ve birkaç kadın arkadaşım adına çok üzgünüm- ne kadar düşürmüşüz çıtayı kimlere değer atfedip kimler için gözyaşı dökmüşüz? yuh diyor, başka da bir şey demiyorum.

varan III de ankara dönüşü yolda olabilir. heyecanlı bekleyiş sürüyor;)

i'll be back in town honey!

ps: görsel michelangelo'nun david / davut heykelidir.

sevgiler
josephine k





Comments

Popular Posts