pulling theet mi? ooooooov yoooooooo


 http://berlin.cafebabel.com/en/post/2008/04/05/Warum-deutsche-Manner-nicht-flirten

göksel-uzaktan

german guy'dan sonra ve artık hemen hiç şansımız kalmamışken bu yazıyı bulduğum için her ne kadar üzgün olsam da aydınlandığım için mutluyum. bir kere ilk adımı kesinlikle atmazlarmış. ne yani? ilk adımı ben mi atacağım? aslında ben baştan çıkarmayı severim, öyle gücümün uzanabildiği yerleri görmek hoşuma gidiyor
ama hiç ecnebiler üzerinde sınırlarımı denemedim ki! hayır onun için de "like pulling theet" diyor yahu... şimdi o kadar enerjim de yok. ama olur da bir gün deveyi hendekten atlatacak gücü kendimde bulursam bir alman erkeği bulup ondan çocuk sahibi olmaya karar verdim, net insanlar oldukları bu makalenin ardından yapılan yorumlarla da desteklenmiştir nezdimde. net adam istiyorum zaten. aslında genel olarak german guy hakkında daha önce yazdıklarım yani onun kişiliğine dair sezgilerim büyük oranda doğrulanmış oldu. ha şunu da belirtmeden geçemeyeceğim benimkinin yüzü çok güleçti bak. hiç öyle "stony face" filan değildi.

ben aslında bugün bir arkadaşımla saatler süren abiye elbise arayışımız sırasında yaptığım gözlemleri aktaracaktım ama... neyse... bir dahaki sefere artık. hadi öptüm. kib. byess.

josephine k

Comments

Popular Posts