Götü açıkta kalmak I

Rüyamda son dönem çok popülerleşen dizi oyuncularından biriyle uygunsuz hallerde gördüm kendimi. Hem de insan trafiği açısından gayet işlek bir yerdeki cam bir fanusun içinde... Rüyamda bu durum bana hiç tuhaf gelmediği gibi insanlar memelerimi görecek, endişesi yaşıyordum sadece. Sanki durum yeterince tuhaf değilmiş ve umuma açık yerlede, sevişirken görülmenin bir önemi yokmuş ve sevişirken sadece memeler görünürmüş gibi... Yani götümün derdine düşeceğime... Ahahaha! Yuh diyorum kendime... Götüm açıkta kalmış yine...


Çok enteresan bir durum ona dizideki adıyla hitap edip gayet şaşkın bir biçimde "Sen ne kadar iyi bir insansın," diyordum. Nasıl oluyorsa bu iş? Herif pardon ama s.ktiği için mi iyi, gerçekten anlamadım. Cozutuyor muyum, ne oluyor yahu? Yanlız bayağı aşığım adama, o da enteresan. Kendisini her ne kadar beğensem de "ailecek ilgiyle izliyoruz," durumlarım olmamıştı hiç.

Bir de insanları iyi ya da kötü diye sınıflandıranlardan hiç olmadım. Ama demek ki içimde bir yerlerde saf, biraz da salak ve ünlülerle yatmak isteyen ergen bir kız var, kuvvetle muhtemel şöhret sevdalısı!

Zihnim "Ulan ne salak bir durum bu," diye beni sürekli dürtse de rüyamda çok mutluydum. "Hani içi dışı bir insanlar vardır ya, işte ben onlardan değilim.Rüyalarım bile "madde olan ben"i sürekli yalancı çıkarmaya uğraşıyor. Adeta zihnimde bir ideolojiler savaşı yaşanır a dostlar!

Neyse...

Dipnot: Saçmalardan ve zırvalardan seçmeler tadındaki rüyalarım bundan sonra "Götü açıkta kalmak" serisiyle devam edecektiri, saygılarımla arz ederim.


Sevgiler
Josephine K.

Comments

Popular Posts