gerçekçi ol ve mümkün olanı iste!


 Nev-i şahsına münhasır bir yeni yılda yapılacaklar/başarılacaklar/ hedeflenenler listesi yaptım. Başlıyorum:

1. mezun ol!!!

2. az konuş!
3. çok çalış
4. çok oku.
5. sakin ol.
6. çok film izle (ama iyi filmler, romantik komedilere son!)

7. yoga yap
8. çok yaz/üret.
9. istikrarlı ol.
10. programlı/düzenli ol.

düşününce artık mezun olmanın vakti geldi de geçiyor. hayır ben teee yıllar yıllar önce üniversite tercihlerimi yaparken -lisede- ahmet altan'a öykünmüş, ahmet altan 10 yılda mezun olmuş ohoooo o zaman ben de bu okula bu bölüme giderim 10 yılda mezun olurum, demiştim. şakaydı! ama hayat çok ciddiye almış olsa gerek, cidden istikrarla hedefe ilerliyorum. ama yine de ahmet altan'la yarışmak haddime düşmemiş, ustama saygı gösterip ondan bi' tık erken mezun olmayı planlıyorum. umarım! lütfen...

mezun olmak 2013'te heyecanla beklediğim tek madde aslına bakarsanız çünkü mezun olmayı başarabilirsem kendimi daha fazla tutmayıp jung'a, zweig'a, freud'a, yalom'a, nietzsche'ye adayacağım. mezun olmak için motivasyonum jung okumak yani...

neyse... acıktım ben. yiyecek bir şeyler hazırlayıp temizlik yapmaya devam etmeliyim. zaten dünyanın en eğlenceli aktivitesi olmadığı şüphe götürmez temizlik yapma işlemini daha da keyifsiz kılan, bozulmaya yüz tutmuş, canı sıkıldıkça çalışmaya ara veren bir elektrik süpürgesi olabilir. o da bende mevcut!

hade öptüm.

byesss.

jk



ps: a dangerous method'la kavuşmamıza saatler kaldı. bu filmi izlemek için çıldırıyorum. umarım when nietzsche wept gibidir bu da :)

Comments

Popular Posts